Saturday, December 10, 2011

Pengambilan Exco EAC 2011/2012

  (klik gambar untuk siaran yang lebih besar)
Kini kembali sekali lagi untuk pengambilan bakal pemimpin. Kehangatan Karnival Organisasi Mahasiswa (KASIMA) yang bakal berlangsung pada 11 hingga 12 Disember ini. Bukan hanya membuka pengambilan ahli baru dan pemantapan ahli lama, malah membuka peluang kepada mahasiswa UiTM Pahang Kampus Jengka untuk turut sama mengaplikasikan kemahiran insaniah (soft skill) dalam urusan seharian.

EAC atau Entertainment Of Muslim Art Club ( Kelab Seni Hiburan Muslim)
membawa pendekatan kepada kesenian Islam yang sangat meluas mengenai skop hiburan yang memberikan maslahat kepada mahasiswa. EAC merupakan sebuah pertubuhan yang memberi peluang kepada mahasiswa untuk terus berada di dalam bimbingan syariat, dalam masa yang sama tahu menyeimbangkan rohani dan jasmani saat kita meniti perjalanan duniawi menuju makna ukhrawi.

Pertubuhan ini bukan sahaja memberi peluang kepada mahasiswa untuk menuntut ilmu, malah membina ukhwah sesama mahasiswa dan masyarakat untuk bersama mengimarahkan pengurusan dunia. Banyak faedah yang dapat dikecapi dengan mengenali pertubuhan kelab EAC ini.

Nantikan pembukaan booth EAC yang memberikan penerangan yang begitu mendalam mengenai pengenalan pertubuhan kelab ini di KASIMA kali ini. Ada pelbagai perkara menarik yang bakal berlangsung di booth EAC dengan jayanya. Insha-Allah. Apa tunggu lagi? Mari sama-sama, kita hadiri pembukaan dan penutupannya!

0 comments:

Post a Comment

Assalam. Mohon menggunakan kata-kata yang sopan dan membina. Syukran.

 
Official Website E.A.C | Concept and design by Anis Hayati - NisDesign